ELS PRIMERS DIES

Els primers dies d’escola bressol impliquen l’inici d’un període important en el creixement dels nostres infants. Tots junts ens iniciem en un procés d’adaptació. Els petits viuen la separació de la família, surten del seu entorn habitual i de la seva zona de confort. Han d’establir nous vincles, fer noves relacions i també s’han d’habituar a nous espais i rutines. Les famílies viuen l’angoixa de deixar els seus fills i filles en mans desconegudes. L’escola s’ha d’habituar a conèixer, respectar, donar temps, afecte … Per això els primers dies son de familiarització, d’aquesta manera les famílies coneixen l’escola, els espais, les educadores que acompanyaran als seus fills i filles durant els següents mesos… i poc a poc els infants estaran més tranquils, confiats i contents per gaudir a d’aquest nou curs 19-20. BENVINGUTS TOTS I TOTES!

IMG-20190923-WA0002  IMG-20190922-WA0029

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )