ADAPTACIÓ I FAMILIARITZACIÓ.

Iniciem un nou curs i un nou període d’adaptació en un entorn nou i desconegut per infants i famílies. Tant per els que venen per primera vegada a l’escola, com per els que ja ens coneixen, però que també s’inicien en un procés d’adaptació, ja que el curs anterior va acabar de manera inesperada.

Els primers dies els infant van estar acompanyats d’un familiar. En grups reduïts van poder fer un tastet de nous materials, compartir i conèixer a les educadores i a altres nens i nenes  amb els que viuran multituds de vivències i jocs durant els següents mesos.

Les famílies van aprofitar també per conèixer-se i compartir moments, opinions i sentiments propis dels primers dies. Tot és important per facilitar l’adaptació dels infants i també anar construint noves relacions i un vincle família- escola.

INICIEM UN NOU CURS!

Hola a tots i a totes!                                                                                                     Ja tornem a ser aquí, carregades d’energia i d’il·lusions per arrencar un nou curs! Tot i que estem segures que estarà ple de vivències i emocions infinites, no podem evitar pensar que aquest, serà un curs ben diferent, amb moltes incerteses, dubtes, decisions…  Aquesta situació ens ha obligat a fer canvis dins de l’escola, en les organitzacions, en les rutines, en la circulació lliure dels infants… Però el que no canviarem, serà la nostra mirada, el  respecte i l’acompanyament en el creixement dels nostres infants.

L’equip de Ginesta volem agrair la col·laboració, el respecte, la comprensió, que vosaltres les famílies, ens demostreu cada dia quan arribeu a l’escola. Tots junts farem pinya per afrontar de la millor manera aquesta nova normalitat, mantenint la calma i l’esperança de que tot anirà bé!

Benvinguts al nou curs 2020-21