BIBLIOCAPSA

Petits lectors.

Un any més, continuem participant en el projecte BIBLIOCAPSES 0-3. La biblioteca municipal del poble Montserrat Roig, en proporciona en préstec un lot de llibres adreçats als infants de la nostra escoleta. Hi ha una gran varietat de contes: libres per a tocar, per a mirar, per a escoltar… una selecció adequada als infants de 0 a 3 anys.

Coincidint amb el centre d’interès que estem treballant actualment “La llegenda de Sant Jordi” hem col·locat a la sala polivalent una petita biblioteca on els infants tindran a l’abast aquests contes per poder passar una estona gaudint de la lectura.

Amb aquest nou raconet pretenem que l’infant :

• S’iniciï en l’ús dels llibres i es familiaritzi amb diferents tipologies de llibres.
  • Aprengui a valorar i a respectar els diferents contes que té al seu abast.
  • Tingui l’oportunitat de descobrir el gust per la lectura.

Els més petits de l’escola, LACTANTS i MATERNALS, també gaudeixen dels contes de la bibliocapsa. Ja sigui mirant-los de forma autònoma a l’estança o escoltant a la seva mestra explicar-lo.